Leverans och retur
Frakt
Vår strävan är att alltid leverera så snabbt som möjligt till våra kunder.
Hur lång är leveranstiden?
Vi skickar med postnord och leveranstiden är normalt 1-5 arbetsdagar inom Sverige. Beställningar som läggs före klockan 13.00 på vardagar, skickas normalt iväg samma dag. Beställningar som läggs på helgdagar skickas nästkommande arbetsdag.
Vad kostar frakten?
Frakten kostar 40 kr per beställning.
Hur spårar jag mitt paket?
När din beställning har skickats iväg kommer du få en leveransbekräftelse med en spårningslänk. Oftast tar det 12-24 timmar innan du kan spåra ditt paket.
Retur
Returpolicy
- Produkten måste returneras inom 14 dagar från den dag du mottagit din beställning
- Produkten måste vara i oanvänd/nyskick och alla lappar måste finnas kvar. Om produkten inte uppfyller dessa krav kommer den returneras till dig.
- Vi står inte för några eventuella fraktkostnader.
- Fyll i det returformulär som följde med beställningen (kontakta oss om du inte har detta)
För att göra en retur
1. För att göra en retur fyller du i det returformulär som följde med beställningen. Har du ej kvar detta, kontakta oss.
2. Packa ner den vara du vill returnera med retursedeln. Det går bra att använda samma emballage som du mottog varan i. Se till att det är väl förslutet.
3. Du är själv ansvarig för de eventuella fraktkostnaderna för din retur. Vi rekommenderar att du går till dit lokala postombud och skickar returen med standardtjänsten. Behåll alla portokvitton för din egen skull om din beställning skulle försvinna under transporten. Du som kund ansvarar över paketet fram till att vi mottagit din retur.
Skicka din retur till:
All way out
Bolmensgatan 3a
30266 Halmstad
0721775940
Byte
Du har upp till 14 dagar från att du mottagit beställningen att byta en vara. För att göra ett byte returnerar du den beställda varan och gör sedan en ny beställning på den nya varan som du önskar att byta till. När vi mottagit din retur kommer fakturan makuleras eller beloppet återbetalas för den returnerade produkten.
Reklamation
Om du mot förmodan skulle få en vara som är fel på kan du göra en reklamation. Skulle du ta emot en vara som det är fel på, kontakta oss så fort som möjligt men senast 7 dagar efter du mottagit din beställning.
För att göra en reklamation måste du skicka en tydlig bild på felet och ditt ordernummer. För att reklamationen ska bli godkänd måste felet vara ursprungligt, exempelvis tillverkningsfel och ej självförvållat. När vi mottagit bilderna kommer en utvärdering göras innan vi kan gå vidare.
Om reklamationen skulle bli godkänd står vi för returkostnaden och ersätter produkten med en ny. Om detta ej är möjligt kommer återbetalning erbjudas.